Във форма само за 10 дни

Във форма само за 10 дни

Във форма само за 10 дни

Освен че ни създава настроение и се усмихваме, топлото време ни напомня, че трябва задължително да се стегнем и да влезем във форма

Само за 10 дни можем да изваем страхотна форма на тялото си и да не се срамуваме от късите поли, рокли и панталонки. Ако комбинираме диетата и с малко упражнения, успехът ни е гарантиран.

Всъщност пролетта е идеалният сезон за хранителен режим, защото предлага истинска палитра от пресни и полезни продукти. Най-хубаво е да ги консумираме сурови.

Здравословно

На пазара вече има вкусни плодове и зеленчуци, които са най-здравословното меню. 10-дневната диета включва 4 хранения на ден. Хубаво е закуската да съдържа млечни и пълнозърнести продукти. За обяд пък е добре да похапвате пищни салати. Нямате никакви ограничения в количеството и продуктите, но пък е хубаво, да ги овкусявате вместо с олио и оцет, със зехтин и лимон. Освен, че става по-вкусно, така е и много по-здравословно.

Следобедната закуска е по-скоро за „запъгване” , на глада – 1 морков, малко тиквички на скара или пък плодове.

Вечерята трябва да е лека и разтоварваща. Може отново да хапнете салата, риба или пък малко печено месо. Следете обаче храненето да се случва ежевременно и на равни интервали. Например закусвайте към 8-9 ч. , обядвайте до 13,30 ч. Следобедната закуска можете да хапнете по всяко време когато изпитате глад. Вечерята обаче, в никакъв случай след 20 ч. , като някои специалисти дори препоръчват още по- ранен час.

Много е важно да приемате и достатъчно течности сред които да преобладава водата. Позволено е обаче да си правите фрешове и смутита. Без да броим тях, приемайте по около 2 л. вода дневно.

Ограничения

Освен здравословен този режим е и изключително лесен. Въпреки това той залага на ограничения в количествата. Първите няколко дни ще ви бъде малко по-трудно да го спазвате, но след това организмът ще привикне към по-малки порции, а коремът ще се свие. Избягвайте пърженото, сладкото и алкохола.

След тежките студени месеци тялото се нуждае не само от отслабване, а и от пречистване. Чудесен помощник в това отношение е лененото семе. Можете да направите една „чистка, , на организма си преди или след леката 10-дневна диета.

Това трябва да се случи по схема 3 последователни седмици. През първите седем дни приемайте за закуска по 1 супена лъжица смляно ленено семе със 100 мл нискомаслено кисело мляко. Втората седмица супените лъжици стават 2, а количеството на млякото се запазва. От 14 до 21 ден яжте по 3 супени лъжици смляно ленено семе и вече със 150 мл кисело мляко. Това обаче трябва да бъде единствената ви закуска, като следващия прием на храна е задължително да се случи най-малко 4-5 часа след сместа.
Комбинация: Ако комбинирате триседмичния пречистващ режим с 10-дневната диета, резултатите със сигурност ще ви изненадат приятно. За да изстискате максималното от себе си обаче е добре да добавите и физически упражнения. Достатъчно е да тичате по 30 минути всяка сутрин и много бързо ще видите резултат от това.

Разбира се, ако имате определени проблемни зони, може да заложите и на други прости упражнения, като коремни преси, лицеви упори, клякания или изкачване на стълби.

Комбинацията от подходящ здравословен хранителен режим и активно движение задължително ще ви донесе желаните резултати. Те разбира се зависят много от структурата и организма ви, но за месец ще свалите най-малко 5 килограма. Преди да започнете обаче, е абсолютно задължително да направите консултация с лекар-диетолог.

Във форма само за 10 дниАвтор: Info4U.bg / Използвани снимки: https://pixabay.com

август 22, 2016 / by / in , ,

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *